wtorek, 6 kwietnia 2010

6 kwietnia 2010. Do pracy rodacy!

Ostatnio nieco mniej piszę, ale tak bywa :). Myślę, że nie ma co się powtarzać i lepiej poczekać aż na przykład przyjdzie wena twórcza na jakiś felieton. Dzisiaj jednak zdecydowałem się na małą notatkę dotyczącą treningów. W skrócie – treningowa monotonia trwa :).
Jeśli chodzi o dietę to kupiłem sobie sprzęt do gotowania na parze i staram się tak jeść. Ponoć zdrowo. Na święta wielkanocne nieco przesadziłem, a więc kolejny dzień witam półgodzinnym bieganiem na czczo :). W najbliższym czasie intensywność biegów zostanie zwiększona.
Suplementy…Skończyłem cykl z jabłczanem kreatyny i nie jestem zadowolony, pewnie coś źle robiłem. Porzuciłem też z powodu braku funduszy HMB i pozostaje tylko przy BCAA. Teraz głównie biegam, rozciągam się i kopię. Ciężary poszły nieco w odstawkę aczkolwiek nieśmiało robię od czasu do czasu trening obiegowy ze sztangą jaki poleca jeden z zawodników MMA. 6 ćwiczeń po 10 powtórzeń i tego 4 serie. Do tego standardowo pompki i zginanie brzucha.
We wcześniejszych wpisach chwaliłem się, że codziennie robię chociaż coś zatem z kronikarskiego obowiązku trzeba odnotować 1 dzień przerwy od dnia 1 październik 2009 :). Opuściłem też przez obowiązki pierwsze treningi taekwondo. Ale wszystko „wróciło” do normy – systematyczność przede wszystkim.
Jeśli chodzi o ćwiczenia w klubie to po woli do przodu. Egzamin na żółtą belkę zdany z wyróżnieniem, ale nie powoduje ona zbyt dużego „ciśnienia”. Lepsza satysfakcja będzie zapewne po zmianie koloru pasa. No, ale przede wszystkim nie ma co się z pasami spieszyć i nie one są najważniejsze. Po pierwsze rozciąganie, kopanie i równowaga – przez zaniedbanie domowych treningów mam wrażenie, że poszedłem z tym w tył. Za dużo ciężarów, za mało sztuki walki – czas to zmienić. Do pracy zatem!

W dzisiejszej porcji linków po pierwsze wspomniany trening obiegowy. Jak widzicie pomijam jedno ćwiczenie - to z dziwnymi wyrzutami sztangi w górę. Oto link: http://www.youtube.com/watch?v=6-Tqv4TK7xk&feature=player_embedded . Po drugie fajna kompilacja klubu TKD z Wrocka. Oto link: http://www.youtube.com/watch?v=HoSeI38NrFQ&feature=player_embedded .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz